کلیپ و پشت صحنه خوش به حالت آرمین 2afm
 
 
 
....
کلیپ و پشت صحنه خوش به حالت آرمین 2afm
ارسال شده در دو شنبه 24 / 2 / 1390برچسب:کلیپ و پشت صحنه خوش به حالت آرمین 2afm,کلیپ,کلیپ خوش به حالت آرمین ,خوش به حالت آرمین2afm , - 12

واسه دوستداران آرمین

کلیپ

پشت صحنه



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت11:21---5 تير 1390
aly bood kheily aiyپاسخ:merC

ღ یه دنیا دلم گرفته ღ
ساعت15:48---26 خرداد 1390
سلام مونا خانم خوبید؟

من بعد چند هفته دوباره سروکلم پیدا شد الانم به کل وبلاگم رو متحول کردم زود تند سریع اسم لینکم رو از تنهاترین تغییر میدی میذاری: ღ یه دنیا دلم گرفته ღ یه بار دیگه بیام ببینم همون لینک قبلیه ناراحت میشما...
پاسخ:باشه حالا چه طلبکارییییییییییی


atak
ساعت11:18---25 خرداد 1390
وب جالبی داشتین مر30پاسخ:tnx

شبنم مهرعلیان
ساعت14:13---26 ارديبهشت 1390
سلام مروارید جون عکس ها عالی بودن من که خیلی حال کردم ممنونپاسخ:خواهش میکنم

melisa
ساعت13:24---26 ارديبهشت 1390
سلام عزیز دلم مرسی گلم اره دیگه چیکار کنم هر موقعیتی پیش میاد ازش عکس میگیرم مرسی عزیزم بازم بیا منتظرتم
پاسخ:حتما


fardin
ساعت10:02---26 ارديبهشت 1390
سلام مرواريد جان.. به خدا اگه من تو رو نداشتم چي كار مي كردم بابت عكسا دستت درد نكنه پاسخ:خواهش میکنم

رامین
ساعت23:37---24 ارديبهشت 1390
لینک دانلود فیلتر شده مونا خانوم.پاسخ:آره فیلتر شکن میخواد.فقط این و پیدا کردم شرمنده

mehrzad
ساعت22:44---24 ارديبهشت 1390
سلام فیس بوک رو خیلی دوست دارم بیام فیلتر شده حال هر وقت آمدم چشم حتما بهت خبر میدم
پاسخ:آره فیلتر شکن میخواد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید